A scala in linea hè di 692 milioni di dollari americani, è u quintu più grande mercatu di matrice in Brasile vi aspetta per scopre!

I ghjoculi materni è di i zitelli sò u 5u più grande mercatu di matrice in linea in Brasile
In u 2021, a dimensione di u mercatu in linea di i ghjoculi brasiliani per a mamma è u zitellu serà di $ 692 milioni, classificendu u quintu più grande mercatu di matrice in Brasile.

altu putenziale di crescita
U mercatu in linea di u Brasile cresce rapidamente, cù una crescita annuale cumposta di più di 20% in i prossimi cinque anni.In u 2025, a scala in linea supererà quella di Spagna.
L'utilizatori tendenu à esse gruppi di giovani di redditu mediu à altu
1. Ghjuventù
In u 2021, in u mercatu di e-commerce di ghjoculi materni è infantili in Brasile, l'utilizatori di 18-44 anni cuntaranu 84,3%, mentre chì sta proporzione hè menu di 80% in i principali mercati europei;
2. Revenu mediu è altu
In u 2021, u redditu mediu è altu cuntarà 76,6%.
preferenze di shopping
Giocattoli: Brand/IP Driven
Quandu cumprà prudutti di ghjoculi, i cunsumatori brasiliani sò più guidati da marche è IP chì in Europa, in particulare in pupi, blocchi di custruzzione, ghjoculi di moda, figure, mudelli di vitture è altre categurie.

Calzature è vestiti per i zitelli: rendimentu di costu / stile
Prudutti di maternità è zitellu : rapportu qualità / prezzu

E mamma volenu furnisce una cura più sicura per i so picciotti, cusì preferanu e marche di i prudutti di a mamma è di u zitellu cù u costu è a qualità.In a cura di u zitellu / alimentazione / pannolini è altre categurie, i primi 10 marchi occupanu solu 60% di a quota di mercatu.

amassi i ghjoculi tradiziunali
A proporzione di l'adulti brasiliani chì compranu ghjoculi per elli stessi hè relativamente bassu, è u so cunsumu di ghjoculi hè principalmente basatu nantu à i ghjoculi tradiziunali per i zitelli.I pupi sò i ghjoculi più populari trà i zitelli brasiliani, chì rapprisentanu quasi u 30% di u mercatu di vendita, mentre chì i ghjoculi infantili cuntanu u 12%.I ghjoculi in età prescolare cuntavanu u 7%, è i blocchi di custruzzione, i ghjoculi esterni, i strollers, è u cuntrollu remota cuntavanu menu di 5%.


Tempu di Postu: Apr-01-2022